TSL gebruik je op voorhand; zwaar belaste motoren voorzie je op voorhand van tsl.
Dan weet je zeker dat je motor minimaal slijt en je kan extra hard zonder slijtage risico.
Is je motor al versleten dan kan ook tsl dat achteraf niet herstellen.
TSL gebruik je preventief.
Je auto loopt er zuiniger en harder van en de slijtage wordt gereduceert.
Ik doe dat al een tiental jaren bij al mijn sport auto's; Honda, Mercedes SLK en Porsche 986 en 996.
Heb nu een Twingo RS op zich kan je van zo'n motor niet alles verwachten, ik wil in die RS Twingo hard gaan scheuren ; dus tsl neemt elk risico weg.
Heb herhaaldelijk na tsl toevoeging bij draaiende motor, de motor binnen 1minuut muisstil horen worden.
Had ooit een vast gelopen compressor;
Af laten koelen; compressor met de hand rondtornen tsl bij de smering en de compressor loopt alweer 5 jaren zonder probleem en vastlopen.
Zonder TSL had ik 10 euro schrootgeld voor de collosale compressor gehad.
Een nieuwe had meer dan 1000 gekost!!!!
Preventief TSL Is top.
MINDER LAWAAI MEER SNELHEID MINDER VEBRUIK MINDER SLIJTAGE.
Is dat commercieel of niet!!
Heb meer dan 10 jaar ervaring!!!
Mgb
M.Veldhuis ing.