TSL al meer dan 10 jaar in gebruik.
BMW 1100 lt onderhoud: alleen het olie filter vervangen en voor de rest zoals het hoort om de 1200 km bijvullen, 1 op 21 lange ritten door Europa. Versnelling bak is op te schakelen zonder te koppelen, en niet eens een klikje. Het grote probleem van deze motor, hij heeft geen dip stik maar een pijlglas, deze was niet meer af te lezen (lees maar de methode op BMW motoren http://www.bmwk.nl/ omdat te verhelpen) na een half jaar brandschoon en blijvend.
Camper Citroen C25 1994 gekocht bij 65000 km, niet in de 5 te rijden, top te laag 85 km/p/uur, verbruik een op 7, versnellingsbak (stuurschakeling) harkerig en de waarschuwing kijk uit die wil nog wel eens kapot gaan! NU EEN OP 11, top 130 zonder probleem, schakelen bak mooi stil en met een vinger te bedienen. Temperatuur van het koelwater meer dan 10 graden afgenomen.
Motor ketting zaag , oeps ketting olie op, een paar drupjes TSL olie op de ketting. tientalle minuten zagen zonder warm worden van de ketting.
Giel Klaver Buren.